Galvenā         Blogi         Kontakti         Reklāma         Abonēšana         Noteikumi    
 
Login: 
Parole: 

Aizmirsāt paroli?

  Ziņas







             Šodien:     435
             Vakar:      705
            


twitter



Blogo arī Tu!
Sabiedrība: Sociālajā kampaņā aicina ģimenes kvalitatīvi pavadīt laiku kopā (0)

Pēc radošās aģentūras TBWA Latvija un komunikācijas aģentūras MRS grupa iniciatīvas sadarbībā ar Latvijas vecāku organizāciju Mammamuntetiem.lv uzsākta sociālā kampaņa “Esi man blakus”. Kampaņas mērķis ir aicināt kvalitatīvi un radoši piepildīt ģimenes laiku, piedāvājot dažādas radošas idejas un risinājumus kopā būšanai. Kampaņas ietvaros izveidota ideju platforma Esimanblakus.lv un kopā ar mūziķiem Renāru Kauperu un Kasparu Zemīti radīta dziesma “Esi man blakus”, kur apkopotas bērnu domas par brīvā laika pavadīšanu kopā ar vecākiem.

Latvijas Bērnu labklājības tīkla veiktajā pētījumā* par bērnu labsajūtu secināts, ka Latvijai ir viens no starptautiski zemākajiem rādītājiem ģimenes emocionālā atbalsta saņemšanā. Lai gan pētījumā secināts, ka ģimene ir vide, kur bērni jūtas vislabāk, ir vairāki aspekti, kas ir kā trauksmes signāls: 33 % bērnu bieži jūtas uztraukti, 25 % — nomākti, 40 % — garlaikoti, 23 % — dusmīgi, 23 % — vientuļi, 22 % — bēdīgi. Katrs trešais bērns nejūt ģimenes atbalstu, bet katrs piektais — bieži strīdas ar vecākiem. Šie dati apliecina to, ka ir nepieciešams pievērst uzmanību tam, lai bērni tiek pilnvērtīgi aprūpēti un kopā pavadītais laiks būtu kvalitatīvs, kā arī vai viņi saņem nepieciešamo emocionālo atbalstu no ģimenes, vai netiek atstāti novārtā un vientulībā.

Gunta Līne, MRS grupa izpilddirektore: “Ģimene ir vieta, kurā bērni apgūst pirmās saskarsmes prasmes, veido izpratni par apkārtējo pasauli un iemācās tradīcijas. Tieši mēs, vecāki, esam tie, kas rāda piemēru saviem bērniem. Diemžēl no savas pieredzes ļoti labi zinu, ka spraigajā ikdienas ritmā tas ne vienmēr izdodas un ir grūti atrast balansu starp darbu un ģimenes soli. Nereti tieši bērni ir tie, kas vedina pareizā virzienā — atrauties no ikdienas darbiem un vairāk pavadīt laiku kvalitatīvi kopā, atpūšoties, rotaļājoties un apgūstot daudz ko jaunu, lai gan būtu jābūt otrādāk. Taču esmu pārliecināta, ka visiem kopā mums ir jāspēj rast pareizo recepti.”

Oskars Lakšēvics, TBWA Latvija izpilddirektors: “Ikdienā mēs kā radošā aģentūra palīdzam uzņēmumiem, zīmoliem, produktiem un pakalpojumiem tikt sadzirdētiem, saprastiem un iemīlētiem. Esam uzkrājuši pamatīgu pieredzi un zināšanas. Un ik palaikam mēs aizdomājamies, kā mēs šīs zināšanas varētu novirzīt sabiedrības labā. Proti, īstenot projektus sirdij, nevis maciņam un profesionālajām ambīcijām. Tāpēc mums jau izveidojusies tradīcija īstenot sociālus projektus pēc pašu iniciatīvas un ar pašu līdzekļiem, iesaistot draugus, paziņas un sadarbības partnerus. Arī kampaņa “Esi man blakus” nav izņēmums. Sabiedrībā ierasts runāt par bērniem kā par nākotnes pieaugušajiem. Domājot 10, 20 un vairāk gadu tālā nākotnē, mēs uzliekam lielu slodzi nākamajai paaudzei, runājot gan par vides, gan ilgtspējas, gan ekonomikas un sociālām problēmām. Mēs liekam lielas cerības uz nākamo paaudzi. Tomēr nereti aizmirstam — kāds cilvēks izaugs, ir atkarīgs tikai un vienīgi no vecāku ieguldītā laika tagad un te. No tā, cik kvalitatīvu laiku mēs veltīsim bērniem. Krietnumu ieaudzina.”

Lai veicinātu ģimenes vairāk laika pavadīt kopā, sociālās kampaņas ietvaros sadarbībā ar Latvijā populāriem mūziķiem Kasparu Zemīti un Renāru Kauperu radīta dziesma “Esi man blakus”. Dziesma ir īpaša ar to, ka dziesmas vārdus ir radījuši bērni kopā ar saviem vecākiem un mūziķiem, apkopojot bērnu domas par brīvā laika pavadīšanu kopā ar vecākiem.

Dziesmas audio ieraksts un video versija ir veidota ģimeņu vasaras nometnes “Laba Daba” ietvaros. Video versijas radošais risinājums balstīts uz pašu bērnu idejām par laiku, ko pavadīt kopā ar vecākiem, arī visas videoklipa dekorācijas ir veidojuši bērni kopā ar saviem vecākiem.

Inga Akmentiņa-Smildziņa, Latvijas vecāku organizācijas Mammamuntetiem.lv vadītāja: “Ikdienā strādājot ar ģimenēm, esmu radusi pārliecību, ka Latvijas iedzīvotāji apzinās un sajūt, ka ģimene ir liela vērtība, bet nereti laika trūkuma vai ikdienas steigas dēļ to nenovērtē un nekopj tradīcijas. Taču tas nav neatrisināms jautājums! Ir tikai jāsāk darīt — pamazām, bet mērķtiecīgi. Piemēram ar ģimenes paradumu “revīziju” — izvērtējot, ko mēs jau šobrīd darām labi, ko gribētu mainīt, ko uzlabot? Bieži dzirdēti solījumi sākt “jaunu dzīvi” — ēst veselīgāk, vairāk sportot utt. —, lai gan būtu lieliski, ja tas saistītos arī ar ģimenes attiecību uzlabošanu, kopīgu laika pavadīšanu. Turklāt tas neprasa daudz — kvalitatīva saruna, kopīgs laiks un nedalīta uzmanība atsver visdārgākās dāvanas un mantas. Manuprāt, šādām kampaņām, kas rosina un iedvesmo uz saturīgu, kvalitatīvu brīvā laika pavadīšanu kopā, vajadzētu būt katru gadu, pat biežāk, lai atkal un atkal atgādinātu, kas ir lielākā vērtība.”

Kampaņas ietvaros radīta platforma esimanblakus.lv portālā mammamuntetiem.lv, kur ikviens var gūt radošu iedvesmu dažādām aktivitātēm un kopā ar bērniem ļauties rotaļām, veidojot pašu gatavotas spēles un iedibināt jaunas ģimenes tradīcijas. Ikviens aicināts pievienot arī savu ģimenes tradīciju un idejas kopīga un kvalitatīva laika pavadīšanai ģimenes lokā, izvietojot to sociālajā tīklā Facebook un izmantojot tēmturi #esimanblakus.

Dziesmas video versija “Esi man blakus” pieejama šeit: https://www.youtube.com/watch?v=gTTPsWZJLn8&feature=youtu.be

* Latvijas Bērnu labklājības tīkla pētījums par “Bērnu labsajūta Baltijas valstīs”, īstenots no 2016. līdz 2017. gadam.

TBWALatvija ir viena no vadošajām reklāmas aģentūrām, kas pārstāv starptautisko reklāmas un mārketinga komunikāciju tīklu TBWAWorldwide. TBWALatvija sniedz zīmolvadības, mārketinga un reklāmas pakalpojumus tādiem zīmoliem kā Ādažu Čipisi, Balticovo, Ķekavas Vistas, Lattelecom, Latvijas Loto, McDonald’s, TeT u. c. Aģentūra dibināta 1999. gadā.

SIA MRS grupa dibināta 1999. gadā un ir 100 % Latvijas kapitāla uzņēmums. Pēc darbinieku skaita un finanšu rādītājiem MRS grupa ierindojas Latvijas sabiedrisko attiecību uzņēmumu TOP5. MRS grupa klientu vidū ir informācijas un komunikācijas tehnoloģiju, finanšu, nevalstiskā sektora, celtniecības, mazumtirdzniecības, ražošanas un citu nozaru pārstāvji. Izmantojot sadarbības partneru tīklu, uzņēmums nodrošina pakalpojumus arī Baltijas valstīs, Eiropā un pasaulē.


Maija Dulle-Sūniņa


















 13.10.2017



Komentārs








Copyright Jēkabpils rajona neatkarīgais laikraksts.

Web site engines code is Copyright © 2002 by PHP-Nuke

Developed by vl-web studio and SIA AZcom