Lai gan Jēkabpils novada valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs Rubeņos (turpmāk – VPVKAC Rubeņi) ir atvērts tikai nepilnus 2 mēnešus, vidējais mēnesī apkalpoto klientu skaits nav starp zemākajiem rādītājiem šajā ceturksnī, liecina jaunākie Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas (turpmāk – VARAM) apkopotie dati.
Apkalpošanas centrs darbojies tikai nepilnus 2 mēnešus, tāpēc par tā vidējiem rādītājiem šobrīd spriest būtu pārsteidzīgi. VPVKAC Rubeņi darbiniece Zigrīda Ozoliņa norāda, ka cilvēki nāk uz konsultācijām un izmanto dažādus centra piedāvātos pakalpojumus. Lai arī pārējo lielo pilsētu (Jēkabpils un Daugavpils) nosacītais tuvums savā ziņā samazina centra apmeklētāju skaitu, viņa cer, ka novadnieki sāks aktīvāk apmeklēt centru un izmantos tā piedāvātos pakalpojumus, kas ietver ne tikai pašvaldības, bet arī valsts iestāžu pakalpojumus.
„Centra darbība ir vērsta uz ērtāku un ātrāku pakalpojumu sniegšanu, kas ļauj pakalpoju saņemt lētāk, jo arī pakalpojuma saņemšanai patērētais laiks pakalpojuma saņēmējam rada tiešas vai netiešas izmaksas,” pauž Zigrīda Ozoliņa. Viņa aicina visus novadniekus cienīt savu laiku, kuru varētu pavadīt kopā ar tuviniekiem, un izvēlēties ātrākus pakalpojumu saņemšanas veidus.
Una Pujāte,
SIA “Baltijas komunikāciju centrs” Projektu vadītāja
Uzzini vairāk par pašvaldībā pieejamajiem
valsts pakalpojumiem arī www.latvija.lv/pakalpojumucentri