Tā kā Latvijā 25.maijā stājās spēkā Vispārīgās datu aizsardzības regula, informējam savus klientus par gaidāmajām izmaiņām rēķinu saņemšanā.
Lai sagatavotu rēķinus atbilstoši datu aizsardzības prasībām, no 1.jūnija SIA JK Namu pārvalde klienti rēķinus savās pastkastītēs papīra formātā saņems tikai un vienīgi aizlīmētās aploksnēs. Minēto prasību izpildīšana rada papildus izdevumus, tāpēc no 1.septembra šāda rēķinu saņemšana būs maksas pakalpojums, un klientam katrs Namu pārvaldes papīra formātā sagatavots rēķins izmaksās 1,21 EUR (tajā skaitā PVN). Tādēļ aicinām izvērtēt iespēju mainīt rēķinu saņemšanas veidu, pārejot tikai uz elektroniskā rēķina saņemšanu e-pastā, kas tiks nodrošināta bez maksas.
Lai rēķinu saņemtu elektroniski, lūdzam pieteikumu (pieejams Namu pārvaldes mājaslapā www.jknp.lv sadaļā “Informācija”→ “Dokumenti lejupielādei”) sūtīt Namu pārvaldei uz e-pastu:info@jknp.lv. E-pastā jānorāda “Pieteikums elektroniskā rēķina saņemšanai”, kā arī šāda informācija: klients (vārds, uzvārds vai uzņēmums), adrese, līguma nr., e-pasts. Pieteikumu var iesniegt arī rakstveidā Namu pārvaldes klientu apkalpošanas centros.
SIA JK Namu pārvalde